ח"כ יצחק וסרלאוף: "לומד את העבודה, יש הרבה מה לשנות"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ יצחק וסרלאוף: "לומד את העבודה, יש הרבה מה לשנות"

    ח"כ יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית למימרן ב"מהדורה המרכזית": "יש קונצנזוס על פסקת ההתגברות. העם הוא הריבון, והוא בחר חברי כנסת, הם צריכים לעבוד, אי אפשר כל הזמן לפסול חוקים"

    צילום: משה ביטון
    14:54
    16.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on ד"ר סירקיס-בנק סופדת לאדמו"ר זצ"ל: "מורה הדרך שלי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הח"כ הטרי יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "ההתרגשות מאחוריי, הגענו לעבוד, זה הזמן להפשיל שרוולים ולהיכנס לעבודה".

    בהתייחסות למו"מ המתנהל מול הליכוד אמר: "אנחנו מנהלים משא ומתן בנפרד מסמוטריץ', יש לנו הסכם על בלוק שלא ניכנס לממשלה אחד בלא השני, אבל אני לא מעורב במו"מ".

    "אנחנו באנו למשול ולקדם מדיניות, וזה מה שנעשה. הייתה פה שנה עם מנסור עבאס והאחים המוסלמים, יש לנו מה לתקן. אני לומד איך הדברים עובדים, לא מבטיח שמחר בבוקר יהיו שינויים, אבל בשביל זה נבחרנו, לשנות".

    "חוק הנכד זה סעיף שצריך לשנות אותו. באים לפה אנשים שסבא של אבא שלהם היה יהודי, ועל פי הלכה הם לא יהודים. אני לא רוצה שתהיה פה מדינה שאנשים לא יוכלו להתחתן בה אחד עם השני. מנגד, כל יהודי מהתפוצות נקבל אותו בשמחה".

    "יש קונצנזוס על פסקת ההתגברות. העם הוא הריבון, והוא בחר חברי כנסת, הם צריכים לעבוד, אי אפשר כל הזמן לפסול חוקים כי הם לא מידתיים וכדומה".

     

     



    0 תגובות